Παράπονα – Ενστάσεις

Η MAGNUS CERT έχει αναπτύξει το κάτωθι διάγραμμα στο οποίο παρουσιάζονται τα βήματα για την καταγραφή και διερεύνηση των παραπόνων των πελατών και άλλων ενδιαφερόμενων μερών. Σκοπός του είναι η ανάλυση η αποτύπωση των σταδίων στην υλοποίηση των ενεργειών για τον τρόπο λήψης, καταγραφής και διαχείρισης παραπόνων αμφισβητήσεων, ενστάσεων και προσφυγών και λοιπών παρατηρήσεων υπό την μορφή των θετικών ή αρνητικών σχολίων, που υποβάλλονται από όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη πελάτες, συνεργάτες, προσωπικό, σχετικά με το παρεχόμενο έργο Πιστοποίησης.

Παρακαλούμε πολύ όπως συμπληρώσετε και αποστείλετε το επισυναπτόμενο έντυπο για την καταγραφή παραπόνου, ένστασης, προσφυγής ή και άλλης παρατήρησης η οποία σχετίζεται με Πιστοποιημένο πελάτη μας.

Αποδέκτης παραπόνου

Καταγραφή παραπόνου

Αξιολόγηση παραπόνου

Διερεύνηση παραπόνου

Αντιμετώπιση παραπόνου

Λήψη τυχών διορθωτικών ενεργειών (εφόσον απαιτείται)

Έγγραφη ενημέρωση ενδιαφερόμενου μέρους για σχετικές με το παράπονο ενέργειες

Για οποιαδήποτε απορία.
Επικοινωνήστε μαζί μας!