Πολιτική Ποιότητας & Αμεροληψίας

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ & ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑΣ

 

Βασική αρχή και δέσμευση της MAGNUSCERT αλλά και φιλοσοφία κάθε στελέχους της, είναι να παρέχει στους πελάτες υπηρεσίες που να καλύπτουν πλήρως τις απαιτήσεις τους, αμερόληπτα, να συμμορφώνονται με τις σχετικές νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις και να επιτυγχάνουν τους στόχους ποιότητας που θέτει η εταιρεία.

Οι υπηρεσίες της MAGNUSCERT είναι προσβάσιμες σε κάθε ενδιαφερόμενο που αποδέχεται τον Γενικό Κανονισμό Πιστοποίησης και την τιμολογιακή πολιτική. Η αμεροληψία της MAGNUSCERT στηρίζεται στο γεγονός ότι οι αποφάσεις για πιστοποίηση βασίζονται σε αντικειμενικά στοιχεία συμμόρφωσης (ή µη συμμόρφωσης) και δεν επηρεάζονται από άλλα συμφέροντα ή τρίτα μέρη.
Η MAGNUSCERT, ως Φορέας Πιστοποίησης παρέχει υπηρεσίες αξιολόγησης της συμμόρφωσης Συστημάτων Διαχείρισης ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών, την τεχνική επάρκεια που διαθέτει, την συνέπεια και την αμεροληψία που απαιτούνται.

Για να επιτύχει τα ανωτέρω, η Διοίκηση της MAGNUSCERT μεταξύ άλλων:

• Εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης το οποίο εναρμονίζεται με το Διεθνές Πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17021-1:2015 Αξιολόγηση της συμμόρφωσης– Απαιτήσεις για φορείς επιθεώρησης και πιστοποίησης συστημάτων διαχείρισης – Μέρος 1: Απαιτήσεις, καθώς και τους σχετικούς Κανονισμούς και Κριτήρια Διαπίστευσης του ΕΣΥΔ.
• Εξασφαλίζει ακριβή τήρηση και υλοποίηση των όρων των συμβάσεων.
• Εξασφαλίζει την τεχνική επάρκεια του προσωπικού του φορέα ώστε οι εργασίες του να διεκπεραιώνονται με ακεραιότητα, αμεροληψία και αξιοπιστία.
• Εξασφαλίζει τη διάθεση προσωπικού και εξωτερικών συνεργατών με αποδεδειγμένη εμπειρία, οι οποίοι αντιλαμβάνονται πλήρως τη σημασία της αμεροληψίας στην ανάληψη των δραστηριοτήτων πιστοποίησής, καθώς θα πρέπει να μην έχουν εμπλακεί με τους υπό πιστοποίηση πελάτες στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για διάστημα τουλάχιστον των 2 τελευταίων ετών.
• Λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα να ανταποκριθεί σε ενδεχόμενες απειλές για την αμεροληψία που προκύπτουν από τις ενέργειες άλλων προσώπων, φορέων ή οργανισμών καθώς και διαχειρίζεται τις πιθανές αντιθέσεις συμφερόντων που µπορούν µε κάθε τρόπο να απειλήσουν την αµεροληψία του φορέα.
• Διασφαλίζει την εχεμύθεια του προσωπικού της, καθώς και την ασφάλεια και εμπιστευτικότητα δεδομένων και στοιχείων πελατών της.
• Ανασκοπεί και βελτιώνει συνεχώς την απόδοση και την αποτελεσματικότητα των Διεργασιών και κατ’ επέκταση ολοκλήρου του Σ.Δ.
• Παρακολουθεί και ενσωματώνει στο Σύστημα Διαχείρισης νέες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των πιστοποιήσεων.
• Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με τις ισχύουσες διατάξεις που προκύπτουν από τα τυποποιητικά, κανονιστικά έγγραφα, την ισχύουσα νομοθεσία και τις ρυθμιστικές διατάξεις που διέπουν το αντικείμενο δραστηριοποίησής της.
• Τηρεί συγκεκριμένους κανόνες σχετικά με την υγεία και ασφάλεια του προσωπικού της.
• Θέτει μετρήσιμους αντικειμενικούς σκοπούς για την ποιότητα. Οι στόχοι αυτοί καθιερώνονται και αξιολογούνται ως προς το βαθμό επίτευξής τους στα πλαίσια της Ανασκόπησης του Σ.Δ. από την Διοίκηση της εταιρείας.
• Παρέχει τους απαραίτητους πόρους για την απρόσκοπτη, αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία της.
• Διαθέτει στελέχη με υψηλή επιστημονική κατάρτιση και εμπειρία και επενδύει στη συνεχή τους ενημέρωση και εκπαίδευση ώστε να προάγουν την έννοια της Ποιότητας σε κάθε τους δραστηριότητα.
• Εξασφαλίζει την ανεξάρτητη και ακέραια λειτουργία του Φορέα Πιστοποίησης.
• Κατανοεί τη σημασία της αμεροληψίας στην εφαρμογή των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην διαχείριση συγκρούσεων συμφερόντων μεταξύ των ενδιαφερομένων μερών.
• Παρακολουθεί συνεχώς τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών και προβαίνει σε αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων και των ενστάσεων.
• Βελτιώνεται συνεχώς.

Για οποιαδήποτε απορία.
Επικοινωνήστε μαζί μας!